Αρχή » Αρθρογραφία
O πρόεδρος της NINTENDO προκαλεί τους σχεδιαστές
Παιχνίδια - 24/03/2006Ο πρόεδρος της Nintendo κ. Satoru Iwata προκάλεσε ένα πλήθος από σχεδιαστές παιχνιδιών να σκεφτούν διαφορετικά και να προσεγγίσουν την δημιουργία των παιχνιδιών με έναν φρέσκο τρόπο. Κατά την ομιλία του στο Game Developers Conference στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια, ο κύριος Iwata δήλωσε ότι η Nintendo θα παρέχει στους σχεδιαστές τα εργαλεία που χρειάζονται ώστε να «αναστατώσουν» τις παραδοσιακές μεθόδους δημιουργίας παιχνιδιών, όπως και η ίδια η εταιρία.
Στα εργαλεία αυτά συμπεριλαμβάνεται το χειριστήριο του επόμενου οικιακού συστήματος ψυχαγωγίας της Nintendo (με την κωδική ονομασία «Revolution»), το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν την δράση στην οθόνες τους μέσω της κίνησης του ίδιου του χειριστηρίου. Το χειριστήριο επιτρέπει στους δημιουργούς τον σχεδιασμό νέου τρόπου σχεδιασμού της εμπειρίας αλληλεπίδρασης με τα παιχνίδια, οι τρόποι αυτοί ενδυναμώνουν την εμπειρία για τους hard-core παίκτες ενώ κάνουν τα βιντεοπαιχνίδια πιο προσιτά και λιγότερο «τρομακτικά» για τους αρχάριους. Οι νέες μορφές καινοτομικού λογισμικού που μπορούν πλέον να δημιουργηθούν από όλα τα μεγέθη εταιριών ανάπτυξης θα γίνονται διαθέσιμες για «κατέβασμα» μέσω της υπηρεσίας Virtual Console του Revolution.
“Αυτή η νέα προσέγγιση είναι σαν να πατάμε για πρώτη φορά το πόδι μας σε μια ανεξερεύνητη ήπειρο, με όλες τις προοπτικές για ανακαλύψεις που αυτό συνεπάγεται,” δήλωσε ο κ. Iwata. “Κανείς άλλος δεν μπορεί να προσφέρει κάτι ανάλογο με το περιβάλλον που δημιουργούμε για την διεύρυνση της εμπειρίας των βιντεοπαιχνιδιών στον καθένα. Ο δρόμος μας δεν είναι γραμμικός, αλλά δυναμικός.”
O κύριος Iwata επίσης ανακοίνωσε την συνεργασία της Nintendo με την Sega και την Hudson προκειμένου να προσφέρεται πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη από κλασικούς τίτλους τους μέσω της υπηρεσία Virtual Console του Revolution. Οι κάτοχοι του Revolution θα μπορούν να ξαναζήσουν στιγμές από το ένδοξο παρελθόν της κονσόλας Sega Mega Drive παίζοντας μια “best of” συλλογή περισσοτέρων από 1,000 τίτλων Mega Drive, αλλά και παιχνίδια που είχαν κυκλοφορήσει για το σύστημα TurboGrafx (μια κονσόλα που δημιουργήθηκε σε συνεργασία των NEC και Hudson). Αυτά τα παιχνίδια θα συνδυαστούν με την πρόσβαση του Revolution σε μια βιβλιοθήκη τίτλων αγαπημένη από τους φίλους των βιντεοπαιχνιδιών, που κυκλοφόρησαν σε μια περίοδο 20 χρόνων για τα συστήματα της Nintendo NES®, Super NES® και Nintendo® 64.
Ο κύριος Iwata αποκάλυψε για πρώτη φορά το The Legend of Zelda®: Phantom Hourglass το οποίο και θα κυκλοφορήσει για το Nintendo DS αργότερα αυτή την χρονιά.
Ο κύριος Iwata, ο οποίος και είναι υπεύθυνος ανάπτυξης λογισμικού, αποκάλυψε ιστορίες από τα παρασκήνια της δημιουργίας των τριών βασικών αρχών ανάπτυξης λογισμικού της Nintendo.
Για την ηγέτιδα online υπηρεσία της βιομηχανίας Nintendo Wi-Fi Connection, εσωτερικοί μηχανικοί και υπεύθυνοι ανάπτυξης λογισμικού ξεπέρασαν μια σειρά από εμπόδια για να φτιάξουν το σύστημα σύνδεσης και επικοινωνίας, αόρατο και αρκετά ευέλικτο ώστε να επιτρέπει στους παίκτες να παίζουν ασύρματα είτε με φίλους ή ακόμη και αγνώστους αντιπάλους. Η Nintendo Wi-Fi Connection έφτασε τους 1 εκατομμύριο μοναδικούς χρήστες σε περίοδο μόλις 18 εβδομάδων – με σχεδόν πέντε φορές γρηγορότερο ρυθμό υιοθέτησης από τους χρήστες σε σχέση με το τωρινό πιο επιτυχημένο δίκτυο online-gaming κονσόλας.
Περιέγραψε μία κεντρική συνάντηση κατά την οποία έκλεισε η συμφωνία ανάπτυξης των δημοφιλέστατων τίτλων “brain training” στην Ιαπωνία. Ένας πρωτοπόρος Ιάπωνας επιστήμονας προσάρμοσε ένα κράνος γεμάτο καλώδια, που έμοιαζε να έχει βγει από ταινία επιστημονικής φαντασίας, σε έναν εργαζόμενο της Nintendo και επέδειξε την διέγερση της εγκεφαλικής δραστηριότητας του εργαζομένου ενώ έπαιζε ένα πρωτότυπο λογισμικό.
Τέλος, περιέγραψε τα εκατοντάδες σκίτσα, τις δεκάδες πρωτοτύπων και την πλατιά ενδοεταιρική συνεργασία που οδήγησαν στην τελική μορφή του μοναδικού χειριστηρίου του Revolution, το οποίο μοιάζει με ένα παραδοσιακό τηλεκοντρόλ. Συνόψισε την σχετική έρευνα και το κατασκευαστικό κόστος του νέου συστήματος χειρισμού, “… η μέθοδός μας να αναστατώσουμε την αγορά … αντιλαμβανόμενοι έναν νέο τρόπο να συνδέσουμε τον παίκτη με το παιχνίδι του.”
Προσθήκη άρθρου σε: Freestuff | Del.icio.us | | | | ForaCamp (top) |